Βασικές Σπουδές:

(1985) Απολυτήριο Λυκείου (Ηράκλειο)

Ανώτατες Σπουδές:

(1996) Πτυχίο Φιλοσοφίας στο Παν/μιο της Bologna (Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών).

(2009) Master  στη Φιλοσοφία στο Τμήμα Φ.Κ.Σ. ΤΟΥ Παν/μιου Κρήτης.

(2012- …) Υποψήφια διδάκτορας στο  πεδίο συγκριτικής λογοτεχνίας στο Παν/μιο Πελοποννήου. Η ερευνηττική μου εργασία αφορά τη χρήση της  μεταφοράς στο λογοτεχνικό κείμενο με τη συνεισφορά των γνωσιακών επιστημών στη λογοτεχνική κριτική.

Ξένες Γλώσσες:

  1.    Αγγλικά (Proficiency-Michigan)

2.Iταλικά (μητρική γλώσσα, άδεια Διδασκαλίας)

3.Γερμανικά (Zertifikat-Goethe)

  1. Γαλλικά ( B2- Institut de Langue et de Civilization Francais)

5.Ελληνικά(μητρική γλώσσα)

  1. Mαθαίνω Εβραϊκά .

 

Η :

Windows Xp Professional, Microsoft Windows 7.0,  Office (Word 7, Excel 7, Powerpoint7), Libre Office 4.1.

 

Υποτροφίες/ Πιστοποιήσεις:

(/9/2006- 30/12/2006) Υποτροφία Εrasmus στο Τμήμα Φιλοσοφίας του Παν/μιου Sheffield-Inghilterra (Tutor: Eric Olson).

(10/9/2013-11/3/2014)Υποτροφία Erasmus στο Τμήμα Γλωσσών, Λογοτεχνίας και διαπολιτισμικών Σπουδών του Παν/μιου της Φλωρεντίας ( Tutore: Prof.ssa Anna Dolfi).

Εγγεγραμμένη στο Μητρώο Εισηγητών ΛΑΕΚ , Κωδ. ΕΙΣΗΓΗΤΗ: 53188 (2014)

(2015) Πιστοποιημένη καθηγήτρια για τις εξετάσεις ΚΠΓ, Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας.

(22/12/2003-13/7/2004) Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης «Στελέχη Ανάπτυξης Εφαρμογών στο Διαδίκτυο» (διάρκεια 510 ώρες, Βεβαίωση Παρακολούθησης).

(01/06/2008-31/12/2008), Ανάθεση έργου «Εργαστήριο Πολυμέσων-Ανάπτυξη δικτυακών και πολυμεσικών εφαρμογών», επιστημονικός υπεύθυνος κος. Κυριάκος Παπαδάκης.

(28/4/2015-28/5/2015), Παρακολούθησα e-learning Σεμινάριο «Τουρισμός και Open Source” (Απρίλιος-Μάιος 2015), Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Επιστημονικός Υπεύθυνος κος. Πέτρος Καβάσαλης , Αναπληρωτής καθηγητής Τμήμα Οικονομικού και Διοικητικού προγραμματισμού πληροφορικών συστημάτων.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΣΠΟΥΔΕΣ

09.2007-06.2012 : Aπόφοιτος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών του τμήματος γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας

09.2011-03.2012: Φοίτηση στο πανεπιστήμιο της Μονς στο Βέλγιο με αντικείμενο σπουδών στο τομέα μετάφρασης-διερμηνείας.

2016-2018: Mεταπτυχιακή ειδίκευση καθ.γαλλικής γλώσσας Ε.Α.Π

 

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

09.2011-03.2012 : Yποτροφία από το Ε.Κ.Π.Α με το πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών για φοίτηση στο πανεπιστήμιο στη Μονς  του Βελγίου ” Université de Mons- Hainaut ” .

Εκπόνηση πτυχιακής εργασίας: στο μάθημα ‘’Εισαγωγή στη διδακτική διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας ως 2η γλώσσα’’  (Introduction a la didactique du Français , langue étrangère, langue seconde) με τίτλο Διδακτική και Μεθοδολογία της ξένης γλώσσας (Didactique et methodologie du FLES) στο πανεπιστήμιο της Μονς στο Βέλγιο.

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

11.2010-01.2011: Πρακτική άσκηση διδασκαλίας στη Γαλλο-Ελληνική σχολή Ευγένιος Ντελακρουά της Αγίας Παρασκευής ( Franco-hellenique Eugene Delacroix).

09.2012-05.2015: Ιδιαίτερα μαθήματα κατοίκον στα γαλλικά (επίπεδα Α1,Α2, Β1 , προετοιμασία για παννελαδικές εξετάσεις στο ειδικό μάθημα των γαλλικών και μαθήματα για τις εξετάσεις του πανεπιστημίου της γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας).

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ-ΗΜΕΡΙΔΕΣ)

Διάλεξη  του Francis Corbin -καθηγητή γλωσσολογίας του πανεπιστημίου  Paris IV με θέμα:

”Les comparatives implicites: grand, petit, peu” στην αίθουσα ‘’AULA’’ της Φιλοσοφικής σχολής Αθηνών.

 

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Αγγλικά Β2, Γαλλικά C2 , Ιταλικά Certificato

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

2016-2017,Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών,Certificate in  Coaching,Association for Coaching Accreditated.

2014  εως σήμερα,Υποψήφια Διδάκτωρ στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας.Θέμα Διδακτορικού:<< Οι Ειρηνικές Μέθοδοι Επίλυσης Συγκρούσεων σε αποσχιστικά κινήματα στην πρώην ΕΣΣΔ- Οι περιπτώσεις της Τσετσενίας,του Ναγκόρνο- Καραμπάχ και της Υπερδνειστερίας >>.

2015-2016, Πανεπιστήμιο Κρήτης,Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης,Μεταπτυχιακό Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας.Βαθμός Άριστα (9,8).Πτυχιακή εργασία με θέμα << Η Σχολική Διαρροή των Ρομά  στην Ελληνική Εκπαίδευση >>.Βαθμός Άριστα (10).

2009-2010,2011-12 Πάντειο Πανεπιστήμιο – Μεταπτυχιακός τίτλος Σπουδών του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας  στην κατεύθυνση της Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας με ειδίκευση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις και στο Κυπριακό.Βαθμός (8,51)Άριστα.Διπλωματική με τίτλο <<Οι Παρεμβάσεις της Στρατιωτικής Δικτατορίας στην Ανεξάρτητη Κυπριακή Δημοκρατία >>.Βαθμός Άριστα(8,8).

2011-2012,Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών,Πιστοποιητικό Εξειδίκευσης στο αντικείμενο ΄΄Human Resources Management and Organizational Analysis΄΄.Βαθμός Άριστα.

2005-2009 Πάντειο Πανεπιστήμιο-Απόφοιτος του τμήματος Πολιτκής Επιστήμης και Ιστορίας .Βαθμός Άριστα(8,69).

2001 Diploma in Translation ,Institute of Linguists (United Kingdom),Postgraduate Studies.Grade Merit.

1995-1997 Translation Studies in Business and Economics,Law,Social Sciences,Science and Technology and British Studies(British Council of Athens).

1994 Teaching Training Course  for Young Learners(British Council of Athens).

Σπουδές
  • Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Τμήμα: Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Πτυχιούχος: Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Σεπτέμβριος 2012-Σεπτέμβριος 2016)

  • Πρακτική Άσκηση στον Σύνδεσμο Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης  (Association des Professeurs de Français de Formation Universitaire) (Ιούλιος, Σεπτέμβριος- Οκτώβριος 2016) (Πρακτική Άσκηση πάνω στο Αντικείμενο της Γραμματειακής Υποστήριξης).

 

 

 

Προϋπηρεσία
  • Κέντρο Ξένων Γλωσσών Κ.Βασιλά (Σεπτέμβριος 2017-Μαϊος 2018)

       Θέση: Καθηγήτρια Γαλλικών

 

Σεμινάρια  

Σεμινάρια με βεβαιώσεις παρακολούθησης

2016

 

  • “Η καλλιέργεια της γλώσσας στο Νηπιαγωγείο” (Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης)

 

  • ʺ Conceptualiser et pratiquer la langue-culture française en contexte scolaire hétérogèneʺ (Association des Professeurs de Français de Formation Universitaire)

 

  • “Καλλιεργώντας Τις Δεξιότητες του Εκπαιδευτικού” (Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής Φιλολογίας-Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Πόσο σίγουροι είμαστε αλήθεια για τις γνώσεις μας;” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Δυσκολίες του ελληνόφωνου μαθητή στην εκμάθηση της Γαλλικής” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Ο Εκπαιδευτικός ως φορέας αλλαγής για ένα βιώσιμο μέλλον” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Μαθησιακές Δυσκολίες: Έγκαιρη ανίχνευση και αντιμετώπιση” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Ποιος είναι ο καλός εκπαιδευτικός: Προς μια ψυχαναλυτικά φωτισμένη Παιδαγωγική” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Η πνευματική νοημοσύνη στην παιδαγωγική διαδικασία” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Εστιάζοντας στο ουσιώδες ερώτημα: η Λογοτεχνία ως ερέθισμα σκέψης και ως όχημα κατανόησης ιδεών και αντιλήψεων μέσα και έξω από το σχολείο” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Νεοαφιχθέντα παιδιά μεταναστών στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο: Εκτιμήσεις και πολιτικές προσέγγισης και αντιμετώπισης της υπάρχουσας κατάστασης” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Διαχείριση της αναβλητικότητας” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Οι θετικές διαπροσωπικές σχέσεις ως μέσο διαχείρισης αρνητικών εργασιακών συνθηκών, προσωπικής ανάπτυξης και θετικού οργανωτικού κλίματος”  (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Τεχνολογίες στην τάξη του σήμερα:Εφαρμογές και Προγράμματα, αλληλοκατανόηση στις ρομανικές γλώσσες” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “L’école de demain” (Association des Professeurs de Français)

 

  • “Επιχειρηματικότητα και Θεωρητικές σπουδές” (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)

 

 

 2015

 

  • “Τα επαγγέλματα του μέλλοντος” (Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών)

 

 

  • “Καταρτίζοντας τον σύγχρονο εκπαιδευτικό” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Βασικές επαγγελματικού προσανατολισμού για εφήβους (και όχι μόνο)” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) ως μοχλός ευαισθητοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού του Δημόσιου τομέα” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Καινοτομώ = Απλοποιώ: Διδάσκοντας τις βασικές έννοιες στο Δημόσιο σχολείο με την βοήθεια απλών υλικών” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Επιλέγω και δημιουργώ ευέλικτο και διαδραστικό διδακτικό υλικό” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Εκφοβισμός μεταξύ συναδέλφων στη σχολική κοινότητα:Βιωματικό εργαστήριο” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Εκφοβισμός μεταξύ εργαζομένων στο σχολείο. Διαχείριση συναισθημάτων και επικοινωνία στη σχολική κοινότητα. Βιωματικό εργαστήριο” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Ενισχύοντας τα κίνητρα μάθησης στη σχολική τάξη: Βιωματικές τεχνικές και παρεμβάσεις πρόληψης” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Σύγχρονες τάσεις και πρακτικές στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Η εκπαίδευση/ κατάρτιση των εκπαιδευτικών σήμερα: Από τις γνώσεις στις ικανότητες/ δεξιότητες” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Μαθητές με χαρίσματα και ταλέντα στην εκπαιδευτική διαδικασία” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Η φαντασία και το παιχνίδι στη Διδακτική της ξένης γλώσσας” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων με βάση τις αρχές της κινούμενης εικόνας” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Ικανότητα διαχείρισης συγκρούσεων στο χώρο” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: Από τους περιορισμούς και τις δυσκολίες στην πρακτική εφαρμογή. Ένα διδακτικό παράδειγμα στην Ιστορία” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • ” “Voilà ma famille” (Action.fr-gr 1, Unité 2): Une proposition didactique concrète  et detaillée  pour utiliser le manuel scolaire en intégrant T les tic” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Το Δίκτυο πρόληψης και αντιμετώπισης των φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού: Στόχοι και προοπτικές” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Like”: Πώς θα αποσπάσετε την “αποδοχή” των μαθητών. Η επίδραση των site κοινωνικής δικτύωσης στη συμπεριφορά και πώς το σχολείο άλλαξε για πάντα: “Κυρία, πώς ζούσατε χωρίς το facebook?” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Mindfulness &Coaching: Ζήστε στο “εδώ και τώρα” Και αλλάξτε τη ζωή σας με θετικό τρόπο” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Σχολική κοινότητα: “Εμπόλεμη ζώνη” ή χώρος αρμονικής συνύπαρξης ; Τρόποι αντιμετώπισης-καλές προοπτικές” (Πα.συ.κα.γα)

 

                                              2014

 

  • “Η καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων με σκοπό τη σεξουαλική εκμετάλλευση και προστασία των θυμάτων” (Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών)

 

  • “Ο εκπαιδευτικός του 21ου αιώνα: Προκλήσεις και προοπτικές” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Νέες διδακτικές προσεγγίσεις που στηρίζονται στη διαθεματικότητα: Παραδείγματα” (Πα.συ.κα.γα)

 

    • “Η παιδαγωγική διάσταση των νέων τεχνολογιών: Προκλήσεις και περιορισμοί” (Πα.συ.κα.γα)

 

    • “Η φήμη του εκπαιδευτικού” (Πα.συ.κα.γα)

 

    • “Εσωτερικές αναζητήσεις με τη βοήθεια της Φιλοσοφικής συμβουλευτικής” (Πα.συ.κα.γα)

 

    • “Εκπαιδευτικές πολιτικές και εργαλεία Διδασκαλίας με τη χρήση των νέων τεχνολογιών” (Πα.συ.κα.γα)

 

    • “Από την επιμόρφωση στην πράξη: Παράδειγμα σχεδίου μαθήματος με τη χρήση εργαλείων web 2.0” (Πα.συ.κα.γα)

 

    • “Διδάσκω Γαλλικά στο Δημοτικό: Από τη μετάδοση γνώσης στο σχεδιασμό ενός διαδραστικού και παιγνιώδους μαθήματος στην Ε΄ και τη Στ’ Δημοτικού: 2 ενδεικτικά σχέδια μαθήματος” (Πα.συ.κα.γα)

 

  • “Σεμιναριακά μαθήματα” Πραγματολογίας του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)

 

  • Διεπιστημονικόν σεμινάριον Ειδικής Αγωγής

 

    • “Ο άνθρωπος ως ψυχή και σώμα και η επιστημονική έρευνα των προβλημάτων της Ειδικής Αγωγής”  (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)

 

 

  • “Τα χαρισματικά παιδιά ως επένδυση στο μέλλον” (Εκπαιδευτήρια “Γείτονας”)

 

 

 2013

 

 

  • “L’Iinformation sur les études de Master en France” (Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών)
  • “Η Διδασκαλία ξένων γλωσσών σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες” (Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών)
  • “Η Παγκόσμια διακυβέρνηση εκτός λειτουργίας” (Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών)

 

Ξένες Γλώσσες ·         Γαλλικά (υψηλό επίπεδο)

·         Αγγλικά (μέτριο επίπεδο)

 

Scroll to top